Anunț ANGAJĂM…….
A N U N Ţ
cu privire la concurs pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de
specialist, Serviciul arhivă, Aparatul preşedintelui raionului
Scopul general al funcţiei: asigurarea păstrării, evidenţei şi valorificării documentelor Fondului arhivistic al Republicii Moldova.
Sarcinile de bază ale funcţiei:
1.Verificarea existenţei documentelor în depozite.
- Examinarea cererilor cetățenilor cu caracter social-juridic
3.Modificarea şi perfecţionarea inventarelor dosarelor.
4.Întocmirea formei nr. 2 a dării de seamă generale şi a anexelor la ele.
5.Organizarea lucrărilor de expertiză a valorii documentelor din lista sursă de completare a fondului arhivistic.
Condiţiile de participare la concurs:
— deţine cetăţenia Republicii Moldova;
— posedă limba de stat şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriu;
— neatingerea vîrstei necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă;
— lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
— neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice
Studii: Superioare, preferabil în domeniul administraţiei publice.
Experienţă profesională: minimum 2 ani preferabil în domeniu sau în domeniul administraţiei publice.
Cunoştinţe:
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- cunoaşterea managementului de funcţionare a unei autorităţi publice;
- cunoaşterea politicilor şi procedurilor de administrare, precum şi a practicilor pozitive în domeniu;
- cunoştinţe de operare la calculator;
- cunoaşterea obligatorie a limbii de stat, şi a limbii ruse la un nivel avansat (cititul/scrisul/vorbitul.
Abilităţi: Lucrul cu informaţia, organizare, elaborare de documente, consultare, comunicare eficientă,
soluţionare de probleme, lucru în echipă.
Atitudini/comportamente: Respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate,
flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Persoanele interesate pot depune personal/prin poştă/e-mail Dosarul de concurs:
- formularul de participare
- copia buletinului de identitate
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specialitate;
- originalul şi copia carnetului de muncă;
- certificatul medical, după caz;
- cazierul judiciar.
Termenul de depunere a dosarului la concurs– 20 august 2023, ora 17.00.
Telefon: 0297 22 529; 22 750; 22 058.
e-mail: zilieznaia@mail.ru
adresa poştală: str. Karl Marx, 55, or. Basarabeasca, MD-6702
Bibliografia:
– Constituția Republicii Moldova
– Legea nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
– Legea nr. 436-XVI din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală
– Legea nr.25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de c onduită a funcţionarului public
– Legea nr.133 din 17.06.2016 privind declararea averii și a intereselor personale
– Legea nr.90-XVI din 25 aprilie 2008 cu privire la prevenirea şi combaterea corupţiei
– Legea nr. 880-XII din 22.01.1992 privind Fondul Arhivistic al Republicii Moldova
– Hotărîrea Guvernului nr. 115 din 28 februarie 1996 pentru aprobarea Instrucţiunilor cu privire la ţinerea lucrărilor de secretariat în organele administraţiei publice locale ale Republicii Moldova
Tweet