ANUNȚ/INVITAŢIE DE PARTICIPARE la procedura de achiziţie a lucrărilor prin cererea ofertelor de preţuri

 

[Formatul documentului nu va fi modificat]

 

1.    Denumirea autorităţii contractante: _IP  LT„Nicolai Gogol” or.Basarabeasca________

2.    IDNO: __1016620000217________________________________________

3.    Tip procedură achiziţie: ____COP______________________________________________

4.    Obiectul achiziţiei:_Pavarea curții Liceului Teoretic Nicolai Gogol

                                   

5.    Cod CPV:45200000-9

6.    Data publicării anunţului de intenţie: ___05.08.2021________________________________________

 

7.    Acest(ă)anunţ/invitaţie de participare este întocmit în scopul achiziţionării pavarea curții Liceului Teoretic Nicolai Gogol

obectul achiziţiei]

Conform  necesităţilor IP  LT„Nicolai Gogol” or.Basarabeasca_____________________

[denumirea autorităţii contractante]

(în continuare – Cumpărător) pentru perioada bugetară     2021

 

8.    Sursa alocaţiilor bugetare/banilor publici:____bugetul liceului ,bugetul de stat__________________________

9.    Modalităţi de plată: _prin transfer_______________________________________________

 

Cumpărătorul invită operatorii economici interesaţi, care îi pot satisface necesităţile, să participe la procedura de achiziţie prin cererea ofertelor de preţuri privind executarea următoarelor lucrări:

 

Nr. d/o Cod CPV Denumirea lucrărilor solicitate Unitatea de măsură Cantitatea Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referinţă
1 45200000-9 Pavarea curții Liceului Teoretic Nicolai Gogol
 

 

  1. Contract de achiziţie rezervat atelierelor protejate.
  2. Tipul contractului: De antrepriza
  3. Termenul şi condiţiile de executare solicitat (durata contractului): [indicaţi numărul de luni]___1 luna_____________________________________________________
  4. Termenul de valabilitate a contractului (luni):[indicaţi numărul de luni]__2 luni_________
  5. Locul executării lucrărilor: _Basarabeasca, str.Gogol , 8__________________________
15.    Modalitatea de efectuare a evaluării: lista intreaga

16.    Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului va fi: pretul cel mai mic

17.    Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere tehnico-economic, precum şi ponderile lor:

a)      ________________________________________________________________________

b)      ________________________________________________________________________

c)      ________________________________________________________________________

18.    Condiţii speciale de care depinde îndeplinirea contractului (neobligatoriu): [indicaţi]________________________________________________________________________

19.    Documentele/cerinţele de calificare/selecţie pentru operatorii economici includ următoarele:

Nr. d/o Denumirea documentului/cerinţei Mod de demonstrare a îndeplinirii cerinţei: Obligativitatea
1 Oferta de pret Confirmată prin semnătură şi ştampilă ofertantului conform formularului anexat Obligatoriu
2 Certificat/decizie de înregistrare întreprinderii/extras din Registrul de Stat al persoanelor juridice Copie confirmată prin semnătură şi ştampilă ofertantului Obligatoriu
3 Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor, contribuţiilor eliberat de Inspectoratul Fiscal Copie confirmată prin semnătură şi ştampilă ofertantului Obligatoriu
4 Formular informative despre ofertant Confirmată prin semnătură și ștampilă ofertantului conform formularului anexat Obligatoriu
5 Raportul financiar din anul precedent Copie confirmată prin semnătură și ștampilă ofertantului Obligatoriu
6 Licenta de activitate Copie confirmată prin semnătură și stampilă ofertantului Obligatoriu

 

20.    Operatoriieconomici interesaţi pot obţine informaţie suplimentară de la autoritatea contractantă şi familiariza cu cerinţele documentaţiei de atribuire la adresa indicată mai jos:

a)      Denumirea autorităţii contractante: ___ IP  LT„Nicolai Gogol” or.Basarabeasca_____

b)     Adresa: __ or.Basarabeasca, str.Gogol , 8_______________________________

c)      Tel: _029725216_____________

d)     Fax: ______________

e)      E-mail:ltbas8@mail.ru

f)      Numele şi funcţia persoanei responsabile: _Grancear Olga_________________________

Setulde documente poate fi obţinut la aceeaşi adresă, după depunerea cererii de participare (cu indicarea clară a denumirii, adresei, numărului telefonului de contact şi numelui persoanei împuternicite de către Participant).

Adiţional setul de documente poate fi obţinut on-line la adresa: or. Basarabeasca, str.Gogol,8 078257786

În cazul obţinerii setului de documente din resursele on-line, agentul economic poate depune cererea de participareîn conformitate cu Art. 32(4) a Legii Nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice.

 

21.    Întocmirea ofertelor:  Oferta şi documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări, cu număr şi dată de ieşiere, cu semnătura persoanei responsabile, puse în plic, sigilat şi ştampilat, urmează a fi prezentate:

 

a)     Termenul de depunere/deschidere a ofertelor:

–          pînă la: [ora exactă] ______________________________________________________

–          pe: [data] ______________________________________________________________

b)     Adresa la care ofertele trebuie transmise: [denumirea autorităţii contractante şi locul concret de depunere a ofertelor]_ __ or.Basarabeasca, str.Gogol , 8_________________

Ofertele întîrziate vor fi respinse.

22.    Persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor: Orice persoană este autorizată să asiste la deschiderea ofertelor.

23.    Termenul de valabilitate a ofertelor: __30 de  zile________________________________

24.    Limba sau limbile în care acestea trebuie redactate: _romînă______________________

25.    Garanţia pentru ofertă:[se completeazădoarîncazurileîn care se ceresau se indică„Nu se cere”]

Toate ofertele trebuie să fie însoşite de garanţie pentru ofertă în valoare de ____%. în formă de:

–          Garanţie bancară sau

–          Transfer bancar.

Plata prin transfer se va efectua în adresa [denumirea organizaţiei], cu nota “Garanţia pentru ofertă la procedura de achiziţie nr._________ din _______________”, conform următoarelor detalii:

(a) beneficiarul plăţii [indicaţi];

(b) datele bancare [indicaţi];

(c) codul fiscal [indicaţi];

(d) contul de decontare [indicaţi];

(e) contul trezorerial [indicaţi];

(f) contul bancar [indicaţi];

(g) trezoreria teritorială [indicaţi].

26.    Garanţia de bună execuţie a contractului: [suma Garanţiei de bună execuţie se stabileşte procentual din preţul contractului adjudecat]: _________%.[se completeazădoarîncazurileîn care se ceresau se indică „Nu se cere”]

 

27.    Forma juridică de organizare pe care trebuie să o ia asocierea grupului de operatori economici cărora li s-a atribuit contractul: [indicaţi una din formele de mai jos] _____________

a)      Nu se cere.

Denumirea şi adresa organismului competent de soluţionare a contestaţiilor: Agenţia Naţională de soluţionare a contestaţiilor.

 

28.    Contractul nu intră sub incidenţa Acordului OMC.

 

29.    Valorea estimată a achiziției,fără  TVA ,lei –      108199.71

30.     

 

 

 

Conducătorul grupului de lucru:  ____________Grancear Olga__________________      LŞ.